15 July 2015

Testimoni Facial

Alhamdulillah....makin ramai yakin dan teruja dengan perkhidmatan yang diberikan. Kami bekerja sebagai satu team...Bertolak - ansur dan saling bekerjasama. Lebih - lebih lagi nak menjelang Aidilfitri..Ada yang terpaksa kami menolak secara baik kerana masa amat mencemburui...

Di sini disertakan testimoni customer..bagi anda yang berada di area Lembah Klang....boleh dapatkan servis kami terutama di Putrajaya dan Puchong.. Jika anda ingin join sebagai group kami untuk sama-sama menjana pendapatan, Kursus Facial akan diadakan selepas Aidilftri nanti. Anda boleh mengambil peluang ini untuk belajar teknik-teknik yang betul dan seterusnya memulakan perniagaan mobile facial. Anda boleh hubungi 012 -3453785 untuk maklumat lanjut.

Alhamdulillah...customer berpuas hati



serentak 3 customer...Alhamdulillah...
Alhamdulillah sekali dapat 3 orang dalam waktu yang sama. Yang indahnya kerja secara berpasukan amat mudah. Ini waktu lunch hari Jumaat..biasanya 3 orang serentak yang inginkan perkhidmatan facial.

Ambil la peluang yang ada untuk jana pendapatan. Latihan akan diberikan sehingga anda pandai. Malah tunjuk ajar dan tips-tips yang lain juga akan diberikan. Mulakan langkah pertama dengan berdaftar dengan yuran yang amat murah, dan anda dibimbing sehingga pandai. 

Kecantikan tiada had dan sempadannya asalnya anda ingin kelihatan cantik.

No comments:

Copyright to RTKA
Designed by UMIESUEstudio 2015