30 June 2015

Kebuk Penapis Ultra 1

 KEBUK PENAPIS ULTRA 1

Bila berbicara tentang sesuatu yang baik untuk kesihatan kita, tentulah ada kos yang perlu dibayar untuk memilikinya. Kesihatan kita tiada nilainya. Lebih bernilai dari kita memiliki kereta, rumah dan segala harta yang kita ada. Ditimpa penyakit, wang yang banyak sudah tidak bermakna lagi..

Ada orang berkata, mahallll sangat la harga!!..Orang dulu takde penapis @ perawat air pun okey je...Kita lupa...dulu RM1 pun nilainya amat tinggi...belanja untuk anak² ke sekolah pun sudah memadai..kini?? dengan nilai RM1, kita tidak lagi membeli makanan dan minuman. Harga sekeping kuih pun sudah 50 sen..

Namun tidak bagi Beyond Water..Walau keadaan semasa dalam teknologi perawat air Beyond Water ia masih dianggap berpatutan.. Besar..kecik ..besar..kecik juga mata saya bila melihat jaminan insuran liabiliti produk adalah USD1,000,000.00. Bagaimana tingginya keyakinan mereka dalam mengeluarkan produk terbaik sehingga memberikan jumlah tersebut sebagai waranti.Malah untuk memilikinya tak perlu berbelanja sekaligus duit...bayaran ansuran disediakan.

Pengguna bijak , membeli dan pengakhirannya mendapat reward dari syarikat.Malah servis hanya kita yang lakukan sendiri. Kita sendiri dapat melihat dan menilai mutu air yang dikeluarkan. Servis yang utama ialah Ultra 1. Servis Ultra 1 perlu dilakukan seminggu sekali @ bilamana saluran air keluar telah perlahan.

 
Ini hasilnya? Bayangkan jika anda sendiri servis, anda sendiri akan dapat melihatnya....Ultra 1 adalah pra-rawatan bagi menyingkirkan zarahan terampai, sedimen dan bahan kotoran. Pra-sterilan untuk mengurangkan mikroorganisma, sisa bakteria, bau busuk dan rasa yang kurang menyenangkan. Ia juga mengawal pH air.

Jangka hayat bagi kebuk Ultra 1 ialah 1 tahun. Selepas itu anda boleh menggantikan dengan kebuk Ultra 1 yang baru. Sekiranya anda tidak menukarnya selepas setahun, anda masih boleh menggunakannya. Walaubagaimanapun sampai masanya, Ultra 1 ini akan pecah kerana ia tidak mampu lagi bekerja. Ini kerana ia diperbuat daripada seramik tanah liat

Itulah kelebihan produk Beyond Water ini.. Kotoran sekecil 0.02 mikron dapat ditapis. Umpama sehelai rambut dibelah 7,  kotoran itu dapat ditapis walau kecil.

Banyak lagi kelebihan dan manfaat produk ini.....ye la kan...tak kan nampak gempak USD1,000,000.00, insuran. Sudah tentu nilainya amat berkualiti.


No comments:

Copyright to RTKA
Designed by UMIESUEstudio 2015