27 June 2015

BEYOND WATER

PENTINGNYA AIR UNTUK MEMBERI MANFAAT KESIHATAN YANG CEMERLANG

Dalam era teknologi kini, seiring dengan perubahan keadaan semasa penggunaan air amatlah penting yang berkualiti dan terbaikkk... Dipasaran semasa, terdapat pelbagai  jenama penapis air yang baik dan juga berkualiti yang memudahkan sebarang urusan kita seharian. Tunggu kita sebagai pengguna untuk membuat pilihan manakah satu yang menjadi pilihan.

Namun kini dengan peningkatan teknologi, terdapat dipasaran satu jenama yang amat HEBATT....mana mungkin jaminan insuran liabiliti produk adalah USD1,000,000.00 . Hilang akal kah dengan jaminan sebegitu....mmmmmm...gila tak gila...itulah hakikat dan kenyataan yang harus diterima...Itulah yang diberikan kepada pengguna yang memakai produk penapis air ini...iaitu BEYOND WATER..

Dengan Tagline " Kini anda boleh menikmati Air Hidup Semulajadi setiap hari di dalam keselesaan kediaman atau pejabat anda"
BEYOND WATER memberikan Air Hidup Semula Jadi unik yang membantu merangsang kesihatan dan kesejahteraan dengan dramatik sekali!

Apakah Kelebihan meminum Air Hidup semulajadi ?

  • Jaminan kesihatan -Logam berat semulajadi disingkirkan dengan berkesan. Beyond Water bertindak menapis, menulen dan mengaktifkan air paip dengan sistem pemulihan air bio-aktif.
  • Manfaat Air Yang Diaktifkan - Badan manusia terdiri daripada 70% air. Sinar Inframerah jauh akan menyebabkan pengionan air kepada ion hidrogen pada kelajuan yang amat tinggi dan pengionan ini dikenali sebagai pengaktifan air. Apabila ia berlaku pada sel tisu manusia, metabolisme sel dan penyingkiran sisa daripada sel dapat dipertingkatkan.
  • Rasa Yang Lebih Baik - Kualiti dapat dirasai bukan sahaja untuk minum bahkan untuk memasak. Malah ia membantu menyuburkan tubuh dan membantu mencegah masalah kulit seperti kerengsaan kulit.
  • Hasil daripada penapisan, penulenan dan pengaktifan termaju yang disediakan oleh BEYOND WATER , tubuh anda akan lebih bertenaga dan cergas kerana tubuh anda tidak perlu bekerja keras menapis bahan kimia, pencemar dan sebatian asing yang menyebabkan stress kepada sistem tubuh badan anda.

JAMINAN USD 1,000, 000.00


KEBAIKAN AIR HIDUP SEMULA JADI : 

  • Kaya mineral semula jadi
  • Meningkatkan pembawaan oksigen
  • Mengimbangkan pH tubuh
  • Penyerapan nutrien dengan lebih baik
  • Memperbaiki dan meningkatkan rasa makanan dan minuman 
  • Sifat antioksida yang dipertingkatkan
  • Gugusan -mikro molekul air membantu meningkatkan fungsi sel.

Air teraktif  BEYOND WATER yang istimewanya kerana ia membawa perubahan positif kepada ciri-ciri fizikal dan magnetik air, pekali kelikatan, saiz gugusan dan regangan permukaan yang menghasilkan Air Hidup Semula Jadi.



Ini lah kebuk yang terdapat di dalam BEYOND WATER .Segala isi kandungan boleh dilihat secara jelas dan membuktikan kita dapat melihat sendiri bagaimana ia berfungsi untuk menghasil air yang bermineral. Malah ia dibuat daripada kilang sendiri....Yang telah dijalankan penyelidikan. 

PERCAYA @ TIDAK  namun inilah hakikat yang harus di terima. Jaminannya bukan sebarangan. Bermakna sememangnya ia berkualiti. Berbeza dipasaran luar sana ialah ia menghasilkan air yang bermineral yang diperlukan oleh tubuh badan kita.

Dan yang paling baik sebagai pengguna, setiap kali penukaran kebuk, kita dikembalikan semula wang dalam bentuk Tunai/ Cek yang tertera nama kita. Kata orang, alah membeli tapi menang memakai... HEBATT bukan....

Jangan takut...tak perlu keluarkan  bayaran sekaligus, bayaran ansuran disediakan. Malah harganya amat berpatutan sekali...Dan kini promosi datang lagi...


Skim promosi daripada Aeon Kredit....Anda berpeluang untuk terpilih sebagai pemenang cabutan bertuah...Rezeki kita siapa tahu kan..sihat dapat...malah berpeluang untuk memenangi cabutan bertuah ini.



Ini adalah salah seorang pengguna BEYOND WATER... Anda ingin tahu lebih lanjut, boleh sms/Whatsapp saya : Raihan Teman Kesihatan Anda... 012 - 3453785.


No comments:

Copyright to RTKA
Designed by UMIESUEstudio 2015