01 July 2015

Beyond Water Lagi

Hari ini jom berkongsi pasal Beyond Water lagi...Apa yang istimewa sangat Beyond Water ni....
Meh adik..kakak..abang nak bagitahu..Apa yang istinewanya Beyond Water.

Beyond Water menggunakan teknologi pemulihan air paling maju yang diiktiraf oleh perbadanan kawalan kualiti air antarabangsa. Beyond Water telah melalui kajian menyeluruh yang ketat oleh International Water Quality Control Authorities dan telah terbukti sebagai salah satu sistem penapisan, penulenan dan pengaktifan air paling maju dalam pasaran hari ini.Malah Beyond Water adalah Member Water Quality Association.

Jom kita tgk aliran perawat air Beyond Water..


Ultra 1 telah diceritakan pada entri yang lepas..Sekarang jom kita tgk kebuk-kebuk lain yang ada dalam Beyond Water.

Terminator II  (Kebuk Penapis Berkembar)

Ia berfungsi untuk membasmi dan menyingkirkan pencemar seperti klorin, hidrogen sulfida, VOC, THM , amonia, sesium radioaktif, logam berat, bau, rasa dan kekeruhan. Terminator II ini perlu ditukar setiap empat (4) tahun sekali. 

Monitor III (Kebuk Penapis Berkembar)

Ia membantu untuk menulen dan mengilap kualiti air ke tahap tertinggi. Mengalakkan penyingkiran bahan pencemar dan bau yang mungkin tertinggal. Dalam Monitor III juga ia meningkatkan sifat "penyembuhan". Ia perlu ditukar enam (6) tahun sekali.

Activator IV (Kebuk Penapis Berkembar)

Peringkat terakhir peningkatan fungsi penulenan, pensterilan dan penyahbauan. mengurangkan saiz gugusan air. menukar dan "Bio- Tenaga Hidup" air. Malah untuk melaras dan menstabilkan air.Ia perlu ditukar lapan (8) tahun sekali.


Rekabentuk yang sangat cantik bukan....dan kebuk dalam yang jelas kelihatan.


Seperti yang dinyatakan..Insuran produk adalah USD1,000,000.00 . Mudah di alih dan di pasang.
Apa yang utama ialah kita dapat kualiti air bersih yang bermineral bukan saja untuk diri sendiri tetapi juga untuk family tersayang..

No comments:

Copyright to RTKA
Designed by UMIESUEstudio 2015